Προσδιορισμός αναγκών και τεχνολογικών λύσεων

ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ

Εισαγωγή

Το εκπαιδευτικό πρόγραμμα αποτελεί μια ολοκληρωμένη εισαγωγή στις σύγχρονες ψηφιακές τεχνολογίες και τις εφαρμογές τους, καλύπτοντας θέματα όπως η επικοινωνία μέσω αυτόματης μετάφρασης και διερμηνείας, η διεξαγωγή τραπεζικών συναλλαγών και το ηλεκτρονικό εμπόριο, καθώς και η ψυχαγωγία μέσω ψηφιακών μέσων. Οι ενότητες παρουσιάζουν διαφορετικά επίπεδα (Basic, Intermediate, Advanced), αναλύοντας την τεχνολογία, τα εργαλεία και τις στρατηγικές, ενώ περιλαμβάνουν πρακτικές ασκήσεις αυτοαξιολόγησης, μελέτες περίπτωσης, και γλωσσάρια για την εμβάθυνση σε εξειδικευμένους όρους. Το υλικό στοχεύει να συνδέσει τις προσωπικές ανάγκες των χρηστών με τις διαθέσιμες τεχνολογικές λύσεις, ενισχύοντας τις γνώσεις, τις δεξιότητες και τις στάσεις τους για τη χρήση της τεχνολογίας στον σύγχρονο ψηφιακό κόσμο.

Σκοπός-στόχος

Ο σκοπός του εκπαιδευτικού υλικού  είναι να βοηθήσει τους καταρτιζόμενους να αναγνωρίσουν τις προσωπικές και επαγγελματικές τους ανάγκες και να τις συνδέσουν με σύγχρονες τεχνολογικές λύσεις, προωθώντας τη χρήση ψηφιακών εργαλείων σε τομείς όπως η επικοινωνία, οι συναλλαγές, η ψυχαγωγία και το ηλεκτρονικό εμπόριο. Ο στόχος είναι να αποκτήσουν οι συμμετέχοντες τις απαραίτητες γνώσεις και δεξιότητες για την αποτελεσματική χρήση αυτών των τεχνολογιών, καθώς και να αναπτύξουν θετική στάση απέναντι στις δυνατότητες που παρέχει η ψηφιακή εποχή.

Σε ποιους απευθύνεται

Εκπαιδευτικοί και Εκπαιδευτές που θέλουν να ενσωματώσουν ψηφιακά εργαλεία στις τάξεις τους. Εκπαιδευτές ενηλίκων που παρέχουν κατάρτιση σε ψηφιακές δεξιότητες.

Επαγγελματίες Ανθρώπινου Δυναμικού (HR) που χρησιμοποιούν εργαλεία όπως το LinkedIn ή άλλα ψηφιακά μέσα για τη διαχείριση ανθρώπινου δυναμικού.

Ελεύθεροι Επαγγελματίες (Freelancers) που χρησιμοποιούν εργαλεία αυτόματης μετάφρασης ή συνεργασίας.

Επιχειρηματίες και Ιδιοκτήτες Μικρών Επιχειρήσεων που θέλουν να επεκτείνουν τις πωλήσεις τους μέσω ηλεκτρονικών αγορών (marketplaces).

Στελέχη Ψηφιακού Μάρκετινγκ που προωθούν προϊόντα και υπηρεσίες μέσω κοινωνικών δικτύων, ηλεκτρονικών καταστημάτων ή ψηφιακής διαφήμισης.

Στελέχη Πωλήσεων και Ηλεκτρονικού Εμπορίου που διαχειρίζονται πλατφόρμες e-commerce και m-commerce, όπως το Google Pay ή marketplaces όπως το Skroutz.

Επαγγελματίες Χρηματοοικονομικών Υπηρεσιών που θέλουν να αξιοποιήσουν τις δυνατότητες ψηφιακής τραπεζικής, όπως επίσης και χρήστες εργαλείων fintech όπως το Revolut ή το N26.

Δημιουργοί και Παράγοντες Ψυχαγωγίας, ειδικά όσοι ενδιαφέρονται για την τεχνητή νοημοσύνη (AI) στον τομέα τους.

Φοιτητές και Νέοι Επαγγελματίες που αναζητούν εργασία και χρησιμοποιούν μέσα όπως το LinkedIn ή online εργαλεία για βελτίωση του βιογραφικού τους.

Τεχνικοί Πληροφορικής και Σύμβουλοι Τεχνολογίας που χρειάζονται γνώση για την υποστήριξη εφαρμογών και τεχνολογιών που προωθούν την επικοινωνία, την ψυχαγωγία και τις συναλλαγές.

Διοικητικά Στελέχη που επιθυμούν να κατανοήσουν τις τεχνολογικές δυνατότητες για καλύτερη διοίκηση και υποστήριξη αποφάσεων.

 

Θεματικές ενότητες

  • Θεματικές Ενότητες
    1. Ανάγκη επικοινωνίας και αλληλεπίδρασης: Εργαλεία και Εφαρμογές
    2. Ανάγκη επικοινωνίας: Εργαλεία αυτόματης μετάφρασης και ταυτόχρονης διερμηνείας
    3. Διεξαγωγή τραπεζικών συναλλαγών στο διαδίκτυο
    4. Ηλεκτρονικό εμπόριο
    5. Ψυχαγωγία με τη χρήση ψηφιακών μέσων

Οφέλη

Οι συμμετέχοντες μετά το πέρας του προγράμματος θα είναι σε θέση να:

  • Αναγνωρίζουν τις βασικές έννοιες και εφαρμογές των ψηφιακών εργαλείων, όπως η αυτόματη μετάφραση, οι ψηφιακές τράπεζες, τα marketplaces, και οι πλατφόρμες ψυχαγωγίας.
  • Κατανοούν τις λειτουργίες και τις δυνατότητες σύγχρονων τεχνολογιών, όπως το ηλεκτρονικό και κινητό εμπόριο, η τεχνητή νοημοσύνη στο gaming, και οι υβριδικές εκδηλώσεις.
  • Διακρίνουν τα πλεονεκτήματα και τα μειονεκτήματα διαφορετικών ψηφιακών εργαλείων και πλατφορμών.
  • Χρησιμοποιούν εργαλεία όπως το Google Translate, το Microsoft Translator, τις πλατφόρμες ηλεκτρονικού εμπορίου, και τις εφαρμογές ψηφιακών τραπεζών για προσωπικές και επαγγελματικές ανάγκες.
  • Οργανώνουν και συμμετέχουν σε διαδικτυακές και υβριδικές εκδηλώσεις, όπως webinars και virtual workshops.
  • Εφαρμόζουν γνώσεις για τη δημιουργία και διαχείριση διαδικτυακών συναλλαγών και την αξιοποίηση ψηφιακών μέσων ψυχαγωγίας.
  • Διαμορφώνουν κριτική σκέψη ως προς την επιλογή και χρήση των κατάλληλων τεχνολογικών λύσεων για τις ανάγκες τους.

 

Ακαδημαϊκός Υπεύθυνος

Στοιχεία Ακαδημαϊκού Υπευθύνου

Γεώργιος Παπατριανταφύλλου

Συγγραφέας του εκπαιδευτικού υλικού είναι o Γεώργιος Παπατριανταφύλλου, κάτοχος του μεταπτυχιακού τίτλου «Εξ αποστάσεως εκπαίδευση με τη χρήση των Τ.Π.Ε.» του Παιδαγωγικού Τμήματος Δημοτικής Εκπαίδευσης του Πανεπιστημίου Κρήτης. Στη διαμόρφωση του εκπαιδευτικού υλικού, συνέβαλε, με επιστημονική καθοδήγηση, με σχολιασμό κειμένων και συζητήσεις με τους συγγραφείς του, ο καθηγητής κ. Παναγιώτης Αναστασιάδης, ο οποίος διαθέτει πολύχρονη διδακτική και ερευνητική εμπειρία σε θέματα καινοτομίας και επιχειρηματικότητας, σε Πανεπιστήμια της Ελλάδας και του εξωτερικού.

ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ

Κόστος: Original price was: 180,00 €.Η τρέχουσα τιμή είναι: 80,00 €.

Διοικητική υποστήριξη-Πληροφορίες

(245)

Είπαν για εμάς

Σχετικά Προγράμματα

Συμπληρώστε τα στοιχεία σας και θα επικοινωνήσουμε άμεσα μαζί σας:

Φόρμα εκδήλωσης ενδιαφέροντος